Alla inlägg under februari 2013

Av flatcoatedkalix - 27 februari 2013 23:05

Hääärliga dagar har det varit. +10 grader t.ex
Då åkte gå Stavar fram och brände på bra ute på skogsvägen. Vilken härlig tid som väntar oss lite längre fram nu snart.
Beställde nya byxor på nätet 2par lika bara färgen skiljer. Röda å cognacs färg. Jättenöjd.
Louis å vi har varit på Ssrk fria träning å så har vi haft som sagt finfina dagar i skogen.
På fredag blir det bowling med jobbgänget god mat å surr. Sen är det packa för nu är det nära........ :-)

Av flatcoatedkalix - 8 februari 2013 16:36

Tiden går fort. Har nu blivit med i vårt lokala SSRK . Som står för spaniel å retriever. Är både kassör å hemsidesansvarig. Och gift med ordförande. ....så det kan gå. Det har naturligtvis tagit mycket å kommer ta mycket tid av mig.
http://www.ssrkkalix.se


Har blivit uttvingad av M att köra Louis , å jag blev glatt överraskad ! Så faktiskt ska vi gå en kurs i nybörjarklassen till våren.


Själv har jag mått så bra av hälsoprojektet genom jobbet , fått en nytändning i hälsa.
+ 'et i det är just nu -8, 5 kilo ! Dem följde med på köpet. Mitt mål var bättre mellanmål och få ihop bra tider /regelbundna för att äta, skiften ställer ju till det. Å det lyckas jag med. "Macko-manen" är borta ersatt med soya produkter +nötter/mandlar+bär i mängder. Ägg äts ofta. Maten är densamma som alltid bara mindre portioner i.o.m äter oftare. Å visst mår min bråkiga mage bättre utan vete så ofta jag kan ..... Egentligen kan jag inte säga at jag ökat träningen i kvantitet för tränar gör jag på vintern. Kvaliteten däremot kanske har fått en uppborstning.
Säger såhär : DET var vad JAG behövde ändra , det är inte detsamma som att det gäller för alla , vi har vanor och ovanor i olika storlekar.
Hälsoprofilen är naturligtvis uppåt den med, gladast var ledaren över talet som visar fettet runt organen som hade gått ner ett steg . Säger inte mig mycket men hon klappade då händerna o hoppade på stolen så jag tar det till mig.
Jätte glad över dem positiva resultaten är jag å jag väljer att inte stirra på vågen det är som sagt bara ett + i listan!
Gick å spontanköpte mig en sportig sweatshirt idag , ska få följa med till England det bär ju av snart !

Presentation

Om vårt liv med flatcoated-retriever och så intresset sy förståss ;)

Vår hemsida

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards