Alla inlägg under maj 2013

Av flatcoatedkalix - 13 maj 2013 20:15

Jahapp nu kursar jag å Louis. Apportering, genom vår ssrk klubb. Jag har väl nu bestämt mig för att prova med Lilleman. Inte så att jag tror på en provstart, det är nog för mycket som skulle ha varit gjort från grunden som fattas. Men jag känner mig"taggad" att träna som jag inte haft känslan av på flera år :O
Ringrostig å trög är jag. ABSOLUT!!!
Det som ger mig mest är att det märks skillnad hemma, Louis är en jätte mysig fin hund men ändå märker vi saker som ändras "av sig självt"så att säga :-)
Att ha en hemma hund eller en hund med "mål" är trots allt skillnad.
Annars är klädkontot övertrasserat pga viktnedgång, eller kanske för att det är kul handla kläder ;-) ? Inget nytt boende i sikte å tja vad mer ? Köpte 2nya fina fuskblommor på Buketten i helgen som gjorde mig så glad.
Vi hade friluftsdag från jobbet i veckan, jo kors i taket! Häärlig dag.
Husvagnen är framplockad och jag bara lääängtar till vi får en lucka.
Nu väntar jag på Biggest Loser på tv.

Presentation

Om vårt liv med flatcoated-retriever och så intresset sy förståss ;)

Vår hemsida

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards