Direktlänk till inlägg 11 augusti 2013

Rutin...

Av flatcoatedkalix - 11 augusti 2013 19:50

Tja kallar man det rutin eller strategiskt placerade?
Här var det köttfärslimpa på G.
Sätt lite rökt skinka i 2lager mellan färsen - egentligen ost på men det tål ju inte jag så det har vi skippat i åratal , det blir super gott med en brunsås. Mums !
Pojkarna busar på å står i. ..men idag har jag tagit Lilleman på en liten promenad eller vad man kallar det när man går ute utanför huset på vägen men det tar ändå Samma tid som en lååång sväng ;-) Sen fick Louis gå ut med mig -alltså en som blev ensam inne. Inte ett ljud å satt så fint å tittade såååå gullig runt hörnet när vi kom in, med en lite rädd min för vilka som klev in. :-D
En riktigt härlig kväll här hemma kanske ett hopp om hur det kommer bli när dem- jo - DEM blir vuxnare!
Kloklipp blev en tass å så fyra klor på nästa DÅ blev det farligt , vilket trams! Nå jag tar resten imorgon när ens egen ork är större å.
Ha det bra! ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av flatcoatedkalix - 9 december 2013 17:41

Nu har stolarna landat i färg också, matchar soffan snyggt. Jätte nöjd att jag tog ett ryck vid symaskinen igår. Soffan i vardagsrummet fick sig nya kuddfodral ,tyget köpte jag genom ellos. ...Inte så genom tänkt . VITT när man har hundar ?! Jag fa...

Av flatcoatedkalix - 25 november 2013 12:22


Jättenöjd med soffan och kuddarna. Nu är det bara tiden som hindrar att göra stolarna. ...

Av flatcoatedkalix - 19 november 2013 11:24

Klädde om en av två soffor som följde med huset. Duktiga pappa ledde det hela. Suuupernöjd ! Vad annat kan jag vara? Före; Och efter i olivgrönt. Lite kuddar ska det bli också. 4 tygtabletter för 99kr på Hemtex och 2 våffelhanddukar så får man ...

Av flatcoatedkalix - 3 oktober 2013 21:55

Speed fick prova pippi, en trut och en and av tant Tazza förra helgen. Hihihi en rolig syn ska ni veta. Det var som tecknat , nosen liksom åkte framåt av sig självt medan kropp och hjärnan var fortsatt på väg åt annat håll. Helfestligt! Han luktade...

Presentation

Om vårt liv med flatcoated-retriever och så intresset sy förståss ;)

Vår hemsida

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards