Alla inlägg under april 2013

Av flatcoatedkalix - 15 april 2013 10:47

Nä svårt att hitta tid att skriva här. Just nu tar föreningens sida tiden vid datorn å så är det ju fb man surfar snabbt in på å tittar vad andra gör.
England var mycket trevligt å bjöd på mycket i sightseeing, shopping, musikal, sol å avkopplande. Så var vi ju å på Crufts i Birmingham. En toppen resa som jag kan tänka mig åka igen på weekend till London. Slår inte Italien dock ;-)
Louis mår bara finfint vi gör inte mycket planerat med honom. Jag har iallafall beställt lite dummis -fler av dem han gillar ,
bortskämd ? :-) Nå här är ju snö ännu så det blir skoterspår vi tränar ( om vi ska kalla det så) på , sista gångerna har vi kastat några markeringar. Knallare ! Å så ska vi visst gå kurs. ... hmmm. Egentligen var mitt sug efter en lydnads kurs mot Lkl 1 , men verkar inte komma någon. Jaja jag tar det inte så allvarligt bara vi gör något känns det som. Vi har båda försökt gå på ssrk fria träning för det behöver Louis, varit roligt å bra! Önskar bara fler medlemmar( utanför styrelsen) skulle vilja/våga komma på sånt vi arrangerar :-(


Presentation

Om vårt liv med flatcoated-retriever och så intresset sy förståss ;)

Vår hemsida

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards