Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Hinna jobba. ..

Av flatcoatedkalix - 29 augusti 2013 13:02

Jaa man ska hinna jobba också. ..inte vill jag vara på jobbet inte jag har inte tid vill ju vara i huset och få greja på! Idag kika jag på tapeter till köket. ..tja suck , inte lätt jag måste ta mig flera funderare. Var med pojkarna på bruks en stund på fm så just nu sussas det gott här. Imorgon blir det jobb fm och sedan till huset för att börja stöka lite, kul kul kul :-D

En och en halv plans hus ;-) Renoverings behov ! För den händige :O
Hihihi...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av flatcoatedkalix - 9 december 2013 17:41

Nu har stolarna landat i färg också, matchar soffan snyggt. Jätte nöjd att jag tog ett ryck vid symaskinen igår. Soffan i vardagsrummet fick sig nya kuddfodral ,tyget köpte jag genom ellos. ...Inte så genom tänkt . VITT när man har hundar ?! Jag fa...

Av flatcoatedkalix - 25 november 2013 12:22


Jättenöjd med soffan och kuddarna. Nu är det bara tiden som hindrar att göra stolarna. ...

Av flatcoatedkalix - 19 november 2013 11:24

Klädde om en av två soffor som följde med huset. Duktiga pappa ledde det hela. Suuupernöjd ! Vad annat kan jag vara? Före; Och efter i olivgrönt. Lite kuddar ska det bli också. 4 tygtabletter för 99kr på Hemtex och 2 våffelhanddukar så får man ...

Av flatcoatedkalix - 3 oktober 2013 21:55

Speed fick prova pippi, en trut och en and av tant Tazza förra helgen. Hihihi en rolig syn ska ni veta. Det var som tecknat , nosen liksom åkte framåt av sig självt medan kropp och hjärnan var fortsatt på väg åt annat håll. Helfestligt! Han luktade...

Presentation

Om vårt liv med flatcoated-retriever och så intresset sy förståss ;)

Vår hemsida

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards