Alla inlägg den 10 september 2012

Av flatcoatedkalix - 10 september 2012 13:28

Just nu är det inte ork att skriva om något hundigt. Jag har haft pysslat på med att få lite ordning och reda härhemma. Lyckas man nånsin helt ?    I alla fall lite nytt till min syhörna har det blivit,mycket nöjd,kändes som det blev något fint och inte alltid bara praktiskt.

   

Här en bild på min del av rummet, till vä har vi en mindre bokhylla och min strykbräda,riktigt bra ordnat faktiskt och man blir inspirerad då och då...

   

Fick en fin sak till kylskåpet av bästa E efter att hon sett till att jag tog mig ut på en härlig skogspromme med min och hennes hundar. Jo,den var härlig trots ett fruktansvärt ösregn! Nu har dem kloka orden hamnat på min symaskin istället,där tänkte jag att jag ser dem och kan begrunda dem bättre. För vid symaskinen hinner man rensa hjärnan en hel del   

 

Så sant så !

Louis "står" inte bara här hemma ,jag har tagit mig ut och börjat med lite hö-tecken träning.Han är duktig på tecken kanske pga att han är en signalkänslig hund,gissar så i alla fall. Och så tar vi någon skogspromme då och då.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Om vårt liv med flatcoated-retriever och så intresset sy förståss ;)

Vår hemsida

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards